Sidebar auf der Startseite

Hallo,
ich habe bei dem Theme eine Startseite eingerichtet und mehrere Unterseiten. Ich möchte gerne auf jeder Seite eine Sidebar rechts haben. Ich habe die Sidebar mit mehreren Widgets auch eingerichtet und auf meinen Unterseiten erscheint diese problemlos. Nur meine Startseite zeigt die Sidebar nicht an? Habe gelesen, dass die Startseite noch ein eigenes Menü hat, hier kann ich meine Widgets aber nur unten drunter setzen, ich möchte sie aber wie auf meinen anderen Seiten rechts auf der Seite untereinander als Sidebar anordnen. Wie ist das möglich und was muss ich dafür machen?

Danke für die Hilfe!!

www.mitesser-entfernen.com

Daniel

Hey there,

I hope you are well today and thank you for your question.

You can use this plugin to have custom sidebars on different pages: Custom Sidebars – Dynamic Sidebar Widget Area Manager – WordPress plugin | WordPress.org

Best regards,
Support

Translation:
I have set up a home page with the theme and several subpages. I would like to have on each side a sidebar on the right. I have the sidebar with several widgets also set up and on my Unterseiten appears this problem-free. Only my home page does not display the sidebar? Have read that the homepage still has its own menu, but here I can put my widgets but below, but I would like to arrange them as on my other pages on the right side of the page as sidebar. How is this possible and what do I have to do?